کارنامک

کارنامک

انیمیشنهای آموزشی - نرم افزار
کارنامک

کارنامک

انیمیشنهای آموزشی - نرم افزار

یادآور داروها

مجموعه فایلهای صوتی  یادآور


اهمیت مصرف منظم و بموقع داروهای تجویز شده برای بازگشت سلامتی و پیشگیری از حاد شدن بیشتر بیماری بر هیچکس پوشیده نیست.

در گوشی های تلفن همراه نرم افزاری بنام زنگ هشدار یا زنگ آلارم معمولا وجود دارد که میتوان در ساعتهای مشخصی با زنگ یا آهنگی مصرف دارو را یادآوری کرد. اما بهتر است بجای زنگ یا موسیقی نام دارو قرائت شود تا هم با زنگ و آهنگ تماس و پیامک اشتباه نشود هم در آن ساعت مقرر بدلیل فراموشی  اشتباهی داروی دیگری مصرف نشود.

در اینجا مجموعه فایلهای صوتی  بنام یادآور(YADAVAR) که حاوی 880 فایل صوتی MP3 قرائت نام  داروهای موجود در ایران است بصورت رایگان گذاشته شده است  این فایلها که به ترتیب حرف الفبا تفکیک شده اند  با اجرای هر کدام  از آنها نام  دارو یکبار به زبان انگلیسی قرائت میشود. که با انتخاب آنها در زنگ هشدار تلفن همراه قرائت هر فایل را میتوان روی  تکرار چندین باره تنظیم کرد.

اگر در ساعت مقرری بیشتر از یک دارو مصرف شود بسادگی میتوان فایلهای صوتی آنها را به هم چسباند و یک فایل جدید ایجاد کرد . بدین منظور برای سیستم عاملهای ویندوز برنامه ای در این مجموعه گذاشته شده است که فقط با کپی فایلهای صوتی مورد نیاز و اجرای آن میتوان فایلی با قرائت چندین دارو مورد نیاز به راحتی ایجاد کرد.

همچنین در سیستم عامل اندروید نیز هم نرم افزار مورد نیاز چسباندن فایلها به هم و نرم افزاری ساده و مناسب زنگ هشدار در گوشیهای آندروید به انضمام راهنمای تصویری آنها گذاشته شده است.

پس از دانلود فایل را از حالت فشردگی خارج کنید .حجم آن در حالت باز 167مگابایت است .

دانلود فایل  YADAVAR   حجم 48 مگابایت