کارنامک

کارنامک

انیمیشنهای آموزشی - نرم افزار
کارنامک

کارنامک

انیمیشنهای آموزشی - نرم افزار

کنسول های بازی ویدیویی



مشابه ساز کنسول تی وی گیم شهاب RS264


 اولین نسل کنسول بازی ویدیویی در سال 1350 بنام مگناوکس ادیسه در امریکا به تولید انبوه رسید . در همین سال در ایران شرکت شهاب کنسول بازی بنام - تی وی گیم شهاب -  به دو صورت آماده و کیت (قطعات سوار نشده ) تولید و روانه بازار کرد. در این نرم افزار کار با کنسول تی وی گیم شهاب همراه با یک تلویزیون مبلی سیاه و سفید قدیمی مشابه سازی شده است. این نرم افزار به زبان برنامه نویسی QB64 نوشته شده است که فقط در ویندوز 64 بیتی قابل اجرا است .

نمایش اجرای برنامه  در سایت آپارات مشاهده فرمایید.

https://www.aparat.com/v/JcoHh

دانلود مشابه ساز تی وی گیم شهاب  




400 بازی خاطره انگیز آتاری

 آتاری ۲۶۰۰  نام  دستگاه‌های بازی ویدئویی است که در سال 1356  توسط شرکت آتاری عرضه شد. در این نرم افزار 400 بازی آتاری که توسط مشابه ساز تحت داس Stella  میشوند  به 10 بخش 40 عددی تقسیم شده است . بازیها در هر بخش قابل اجرا و قابل افزودن به یکی از دو آلبوم  برنامه هستند. دو آلبوم برنامه که برای سهولت اجرای بازیهای مورد علاقه تعبیه شده است هر کدام گنجایش 12 بازی را دارند. همچنین میتوان در آلبومها بازیها را حذف و بازیهای دیگری را جایگزین نمود.  این نرم افزار دارای کلید انتخاب دو زبان انگلیسی و فارسی بوده و در ویندوزهای ایکس پی و 7 و 8  و 10  قابل اجراست

دانلود 400 بازی آتاری     




120 بازی خاطره انگیز سگا 

دستگاه سگا جنسیس (با نام ژاپنی سگا مگا درایو) در سال 1367 توسط شرکت ژاپنی سگا تولید شد. در این نرم افزار 120 بازی سگا که با مشابه ساز تحت داس KGen 98 اجرا میشوند در 10 صفحه قرار داده شده اند. این نرم افزار فقط با صفحه کلید کار میکند . در فایل راهنما این برنامه توضیحات کافی برای استفاده از این برنامه داده شده است  این نرم افزار دارای کلید انتخاب دو زبان انگلیسی و فارسی بوده و در ویندوزهای ایکس پی و 7 و 8  و 10  قابل اجراست.

دانلود 120 بازی سگا